Systemy telefoniczne POTS/ISDN oraz VOIP oparte na centralach telefonicznych PBX/IP PBX
Dostarczamy Państwu najlpszy sprzęt renomowanych firm polskich (
Slican, Platan) i zagranicznych (Panasonic) oraz komplementrane usługi w zakresie:
- Doboru, instalacji i montażu central telefonicznych
- Rozbudowy istniejących central telefonicznych, w tym rozbudowa o możliwość obsługi większej ilości linii telefonicznych czy rozbudowa o dodatkowe moduły (np.: GSM, VOIP, rejestracja/nagrywanie rozmów)
- Projektowanie, planowanie i budowa wewnętrznych sieci telefonicznych
- Naprawa i serwis
- Telefoniczne systemy hotelowe
- Bieżąca, stała obsługa serwisowa wewnętrznych sieci telefonicznych z gwarantowanym SLA
- Podwykonawstwo
Sieci telefoniczne i centrale telefoncizne to nasza specjalizacja. Zajmujemy się usługami związanymi z sieciami telefoniczymi POTS/ISDN/VOIP od 25 lat.
Fachowo doradzamy i zapewniamy naszym klientom kompleksowe wsparcie w zakresie projektowania, montażu, programowania oraz prawidłowego doboru centrali telefonicznej dostosowanej do specyfiki oraz potrzeb organizacji. Dobieramy elastyczne rozwiązania, które dostosowują się do dynamicznie zmieniających się potrzeb przedsiębiorstw i instytucji.
Planujemy przebieg i wykonujemy okablowanie zgodnie z warunkami przestrzennymi i lokalizacyjnymi, a także na podstawie preferencji naszych klientów.
Dopasowujemy specyfikę pracy systemu do wielkości organizacji oraz jej potrzeb względem systemu telefonicznego.
Oferowane przez nas centrale telefoniczne zapewniają nowoczesne funkcje dostosowane do potrzeb i oczekiwań każdego klienta. Proponujemy Państwa idealne rozwiązania dostosowane do potrzeb użytkowników od najprostszych rozwiązań dla mniej wymagających jak i rozbudowane systemy dla hoteli, hosteli i pensjonatów, jak również biur, obiektów komercyjnych oraz obiektów użyteczności publicznej.
Możliwości i funkcje central telefonicznych
- Telefonia VoIP – funkcja, która pozwala korzystać z central do wykonywania rozmów telefonicznych za pośrednictwem łącza internetowego.
- Nagrywanie rozmów – pobieranie nagrań z zasobów centrali i zapisywanie ich kopii na dysku. Funkcja pozwala także szczegółowo wyszukiwać nagrania wedle wielu konkretnych kryteriów.
- Call center – możliwaość stworzenie z systemu centrali telefonicznej centrum obsługi, które pozwoli na sprawne łączenie klientów i interesantów z konsultantami lub doradcami. System call center pozwala łatwo kolejkować zgłoszenia, zapewniając dzwoniącym możliwie najwyższy poziom obsługi.
- Linkowanie (sieciowanie) central – rozwiązanie to pozwala łączyć dwa niezależne od siebie centrale telefoniczne za pomocą sieci IP. Dzięki temu możliwe jest stworzenie spójnego systemu, którego abonenci mogą korzystać tak, jakby byli w jednej lokalizacji, mimo tego, że centrale telefoniczne oddalone są od siebie lokalizacyjnie odseparowane.
Obsługa pogwarancyjna, konserwacja, rozbudowa central telefonicznychy
Świadczymy również usługi z zakresu obsługi pogwarancyjnej i serwisu oraz konserwacji central telefonicznych. Oferujemy także rozbudowę systemów telefonicznych oraz wsparcie w zakresie ich eksploatacji. Nasze systemy telefoniczne wykonujemy wyłącznie przy użyciu renomowanego i uznanego sprzętu takich marek jak: Silican, Platan, Panasonic oraz Siemens.
Zapraszamy do kontaktu
Oferujemy krótkie terminy realizacji oraz fachowe wsparcie na każdym etapie współpracy. Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania, rozwiejemy wszelkie wątpliwości i zaproponujemy możliwie najlepsze rozwiązania dostosowane od Państwa potrzeb.
Pracujemy na terenie całej Polski w szczególności w Łodzi, Warszawie, Kutnie, Skierniewicach, Pabianicach, Koninie, Koluszkach, Poznaniu i innych miastach.
Kontakt telefoniczny:
Rafał Kamiński
Tel.: 502 961 518